czwartek, 12 marca 2009

windowpane

"la persistance a paye" jak mawiają żabojady. faktycznie upór popłaca. przekonanie sporej liczby tumanów do swojej racji jest ciężkie. bywa cięższe kiedy tumani ci władają innym językiem, żyją w innej kulturze i realiach i kiedy tak naprawdę o rynku polskim maja mgliste pojęcie. ale upór popłaca. dzisiaj więc wielki spadek emocji. równowaga. uśmiech. załatwiona jedna bardzo ważna rzecz. i jeszcze w niedługim czasie przyjdzie mi pewnie zjawić się w lyonie i zwiedzić fabrykę. oj zapowiada się ciekawie. czując zmęczenie i bolące od kilku dni gardło, jednak uśmiecham się. nabieram dystansu. życie rumieńców. z moim M. jest cudownie. nie narzekam. w ogóle przestaję. dziwnych rzeczy się dowiaduję. jakieś związki karmiczne czy jak? :) mój ojciec którego nie znałam, a czego teraz dowiaduję się od znalezionej na naszej klasie rodziny z jego strony, fascynował się Japonią. podobnie jak ja? u mnie ta fascynacja się dopiero kreuje. w pewnym sensie narazie jest ona bardziej powierzchowna, o ile mogę użyć w tym przypadku słowa "fascynacja". może bardziej zainteresowanie, ciekawość. pogłębia się to coraz bardziej. a mój ojciec ponoć w latach 60tych korespondował nawet z jakąś Masuko z Tokio [po angielsku]... zadziwia mnie to bardzo. coś w tym jest czy tylko zwykły zbieg okoliczności?.. zawsze chciał tam pojechać. zwiedzić. pamiętam że kiedyś w domu plątał się jakiś japoński wachlarz ale byłam zbyt mała żeby mnie zauroczył. a teraz już go nie ma. odszedł wraz z rozwodem mojej mamy. cóż 3 letnie dziecko jakim byłam, może pamiętać... muzycznie opeth katuję. a szczególnie to od czasu jakiegoś. smutne i piękne Blank face in the windowpane Made clear in seconds of light Disappears and returns again Counting hours, searching the night Might be waiting for someone Might be there for us to see Might be in need of talking Might be staring directly at me Inside plays a lullaby Slurred voice over children cries On the inside Haunting loneliness in the eye Skin covering a secret scar His hand is waving a goodbye There's no response or action returned There is deep prejudice in me Outshines all reason inside Given dreams all ridden with pain And projected unto the last

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz